Za ustrezno načrtovanje aktivnosti, ki podjetjem omogočajo digitalno transformacijo in digitalizacijo je potrebna konstantna analiza potreb trga. Pregled različnih mednarodnih analiz in izvedba lastne ankete, nas hkrati usmerjajo v našem delovanju ter omogočajo sledenje napredka zaradi izvedenih ukrepov. Predstavljamo stanje področja digitalizacije v Sloveniji, še posebej pa izpostavljamo rezultate lastne ankete, ki smo jo izvedli v sodelovanju s partnerji.

V prvem poglavju bomo pregledali nekatere obstoječe analize, relevantne za merjenje digitalizacije v posameznih državah in njihove rezultate za Slovenijo s primerjavo na preostalo Evropo in svet.

V nadaljevanju pa bomo predstavili izvedeno anketo in pridobljene rezultate, odprta vprašanja in zaključke na podlagi raziskanih virov.

Celotni strokovni prispevek vam je na voljo spodaj.

Digital marketing dih Prejšnji prispevek

Neizkoriščene priložnosti digitalnega marketinga

Hand touching tablet Naslednji prispevek

Uporabniška izkušnja v digitalnem marketingu