Predstavljamo pregled in oceno neizkoriščenih priložnosti digitalnega marketinga v sklopu vavčerjev za digitalizacijo, natančneje vavčerjev digitalnega marketinga. V prvem poglavju predstavljamo področje digitalne transformacije in digitalizacije. V drugem poglavju izpostavljamo pomembnost vpliva digitalnega marketinga na obnašanje in nakupovalne navade kupcev.

Nadaljujemo s predstavitvijo trendov digitalnega marketinga in vplivi pandemije virusa Covid-19 na področje digitalnega marketinga. Sledi razčlenjena ocena vavčerjev digitalnega marketinga za spletne strani, spletne trgovine, mobilne aplikacije in rezervacijske platforme. V oceni izpostavljamo poglavitne pomanjkljivosti, ki smo jih identificirali med postopkom ocenjevanja ustreznosti izdelkov digitalnega marketinga.

Celotni strokovni prispevek vam je na voljo spodaj.


Brosura kibernetska varnost Prejšnji prispevek

Vodnik za prve korake k varnejšemu poslovanju

News1 Naslednji prispevek

Določanje potreb malih in srednjih podjetij po digitalizaciji