Kot manager, podjetnik ali lastnik, ki želi svoje podjetje pripraviti na gospodarsko okolje, temelječe na umetni inteligenci (UI), se danes soočate z nasprotujočimi informacijami glede nevarnosti in koristi UI. Se morate kot vodja osredotočiti na tehnične stvari ali na strateško raven? So to dobre ali slabe novice? Na koncu morda ne želite imeti nič z UI, saj se bojite vlaganja v napačne tehnologije ali izpostavljanja svojega podjetja finančnim tveganjem zaradi potrebnih investicij. Še huje – če pobude propadejo, bo to za podjetje slabo. Etična dilema, da zaposleni izgubijo službo, lahko še dodatno okrepi vaše strahove.

V tem kratkem vodiču so predstavljeni koraki, po katerih lahko kot manager, podjetnik ali lastnik podjetja pričnete z uvajanjem UI v svoje podjetje na tak način, da se izognete nepotrebnim tveganjem in z veliko mero gotovosti prebrodite različne čeri na tej poti. Danes je ključnega pomena, da ste konkurenčni. Enako pomembno je tudi razmišljanje o tem, kako vam lahko nove tehnologije pomagajo, da ostanete konkurenčni v prihajajočih letih.

"Umetna inteligenca (UI) igra ključno vlogo v digitalni preobrazbi podjetij. Na različnih poslovnih področjih si podjetja prizadevajo izkoristiti nove tehnologije za povečanje prihodkov ali nižanje stroškov. Toda UI je veliko več kot pospeševalnik, ki podjetje postavi na drugo raven digitalne preobrazbe. Današnja realnost je, da umetna inteligenca preoblikuje celotne industrije in omogoča doseganje prej nemogočih ravni obsegov z operativno učinkovitostjo in nenehnim učenjem ter inovacijami. Razlog za to je, da umetna inteligenca avtomatizira pridobivanje uporabnih spoznanj iz podatkov in odkriva vzorce na način, za katerega bi ljudje potrebovali tedne, mesece ali celo leta – če sploh." (Iz Predgovora)

Več v priloženem dokumentu.

Medium shot woman experiencing virtual reality Prejšnji prispevek

Kompetence Interneta 3.0 za snovanje rešitev Metaversa s tehnologijami XR

Kompetence za tovarne prihodnosti 134 slika Naslednji prispevek

Kompetence za tovarne prihodnosti