Oblikovanje predlogov vsebin za študijske programe
Delitev študijskih programov na digitalne profile in nedigitalne profile ni ustrezna, saj med nedigitalne profile na takšen način uvrstimo veliko profilov, ki pri svojem delu intenzivno uporabljajo IKT orodja in programe. Razvita je bila klasifikacija študijskih programov, ki deli študijske programe na tri področja digitalnih profilov, in sicer: čiste digitalne profile, podporne digitalne profile in nedigitalne profile.
Analiza 946 študijskih programov je pokazala, da je v Sloveniji 5,7 % študijskih programov, ki izobražujejo čiste digitalne profile. Kvantitativno se ta delež zdi primeren, saj je podoben deležu zaposlitev IKT specialistov v Sloveniji (Evropska komisija, 2020a). Približno trikrat več (19,5 %) je študijskih programov, ki izobražujejo podporne digitalne profile, medtem ko preostalih 74,8 % študijskih programov izobražuje nedigitalne profile. Pregled je dodatno pokazal, da se slovenski študijski programi na 1. bolonjski stopnji bistveno ne razlikujejo od študijskih programov v tujini, se pa tuje univerze hitro prilagajajo potrebam trga, saj ponujajo predvsem specializirane programe 2. bolonjske stopnje.
Celotno poročilo vam je na voljo spodaj.