- IZZIV
· Študentom in mladim strokovnjakom primanjkuje znanj s področja podatkovne znanosti in strojnega učenja.
· Mlade talente je težko pritegniti.
· Posodabljanje znanja in spretnosti zaposlenih.
- IZID
Zemanta redno posodablja znanje, kompetence in veščine svojih zaposlenih. Podjetje podpira karierne cilje zaposlenih z različnimi projekti, delom v povezani ekipi in spodbujanjem stalnega strokovnega razvoja.
Aktivna izmenjava znanja in izkušenj je eden ključnih ciljev podjetja, ki sponzorira tudi magistrski program podatkovne znanosti na Univerzi v Ljubljani in organizira "Poletno šolo podatkovne znanosti", kjer zaposleni sodelujejo kot predavatelji in mentorji.
Zemanta vabi izbrano skupino mladih strokovnjakov in študentov, da se udeležijo poletne šole. Praktično usmerjeno usposabljanje traja en teden, med katerim udeleženci eksperimentirajo, se učijo in se pogovarjajo o tem, kako uporabiti podatkovno znanost in strojno učenje.
Program izvajajo strokovnjaki, podatkovni znanstveniki, zaposleni v podjetju Zemanta in zunanji predavatelji. Udeleženci se soočajo z resničnimi problemi, povezanimi z izzivi podjetja v industriji oglaševalske tehnologije. Svoje mehke veščine pa lahko razvijajo na različnih družabnih aktivnostih.
Ob koncu poletne šole podjetje oceni splošno zadovoljstvo udeležencev in sodelavcev ter za sodelujoče mlade talente ustvari nove priložnosti za sodelovanje.
Rezultati:
Od začetka poletne šole podatkovne znanosti leta 2018 se je nanjo prijavilo več kot 90 kandidatov.
Zemanta je usposobila 35 mladih strokovnjakov in študentov, od katerih sta se dva pridružila njihovi ekipi kot redno zaposlena.
Glavne prednosti:
· Kratek in osredotočen program udeležencem ponuja reševanje konkretnih problemov iz resničnega sveta.
· Podjetja lahko odkrijejo mlade talente in jih zaposlijo.
· Program se lahko ponovi v spletni obliki, da bi pridobili mednarodne udeležence ali prenesli znanje na druga podjetja.
· Za opredelitev širših izzivov se lahko uporabi multidisciplinarni ali medsektorski pristop.
Ključni izzivi:
· Podjetja morajo spremeniti organizacijo dela tako, da bodo njihovi zaposleni lahko aktivno sodelovali v programu.
· Enotedenski program pomeni omejitve glede tega, katere probleme iz resničnega sveta lahko podjetje predlaga in kako natančno lahko oceni znanja in spretnosti udeležencev.
· Za izvedbo takšnega programa morajo podjetja zagotoviti veliko število zainteresiranih potencialnih kandidatov, da se uravnotežijo relativni organizacijski, logistični in kadrovski stroški.