Vse več je napovedi, da bo prišlo tudi do velikih strukturnih sprememb v znanosti. Znanstvenikov sicer sistem umetne inteligence ne bo nadomestil, bo pa pomagal pri nekaterih nalogah. Sodelujoči so govorili o etičnem vidiku uporabe umetne inteligence in predvsem o izobraževalnem sistemu, ki bo moral resno razmisliti, kako naj se sooča z realnostjo generativnih algoritmov za besedila.
Ministrica dr. Emilija Stojmenova Duh je izpostavila: »Za nas je ključno, da nove tehnologije uporabljamo na način, da jim ljudje zaupajo, zato jim predstavljamo, kaj so prednosti, ki jih novitete prinašajo in kako nam lahko pomagajo, vendar ob tem opozarjamo tudi na nekatere slabosti. S strategijo Digitalna Slovenija 2030 (DSI2030) v središče postavljamo posameznika in okolje, v katerem živi.«
Pri novih tehnologijah in njihovem uvajanju je ključno, da se jih ne bojimo in da smo pri tem aktivni. Ena izmed priložnosti je npr. koncept učenja UI, ki poteka implicitno z uporabo pri učenju različne snovi različnih predmetov, kar so pripravili na Fakulteti za računalništvo in informatiko, Univerze v Ljubljani in kar pilotsko sedaj podpira tudi ministrstvo v okviru projekta Ciljni raziskovalni program. Projekt se izvaja na velikem številu osnovnih šol in odziv je pozitiven, tako učiteljem daje možnosti, da slednje uporabijo pri poučevanju.
Več lahko preberete na portalu GOV.SI, vir besedila in slikovnega gradiva je Ministrstvo za digitalno preobrazbo.