Mobilna aplikacija

Mobilne aplikacije predstavljajo priložnost, da se tudi mala in srednja podjetja povežejo s telefoni v žepih svojih strank. Vendar pa ni vsaka mobilna aplikacija vredna mesta na posameznikovem osebnem aparatu. Mora biti domišljena in na inovativen način reševati zadrege s katerimi se ljudje v različnih vlogah, kot na primer strokovnjaki, potrošniki in drugi, srečujejo vsak dan.

Razvoj mobilne aplikacije je seveda zahteven postopek. Najprej je potrebno skrbno načrtovanje in razmislek o scenarijih uporabe, nato pa je treba to jedro oz. idejo preliti v izvrstno tehnično izvedbo.

Za izdelavo mobilne aplikacije lahko preko Slovenskega podjetniškega sklada dobite sofinancirane stroške (do 60%) v višini do največ 1.000 EUR.

V kolikor boste kandidirali za sofinanciranje, je potrebno upoštevati minimalne zahteve za izdelavo mobilne aplikacije.

Kriteriji (minimalne zahteve) za odobritev končne oblike mobilne aplikacije od DIH Slovenija so:

Tehnična izvedba

  • Omogočena mora biti uporaba in dostop uporabnikom iz vsaj enega večjega segmenta naprav (Android ali iPhone).
  • Tehnična izvedba je možna v večih oblikah (t.i. native, hibridna, embedded pwa). Odražati mora stopnjo kompleksnosti (ne sme biti zgolj posnetek spletne strani).
  • Omogočati mora varnost podatkov in stabilno delovanje. Uporabniška imena in gesla, osebni podatki uporabnika, bančni podatki in podobno naj bodo ustrezno zavarovani in se prenašajo prek varne povezave https.
  • Obvezna prisotnost logotipov Evropskega sklada za regionalni razvoj, SPS, MGTŠ) z navedbo sofinanciranj

Relevantnost

  • Mobilna aplikacija mora imeti jasen namen in smiselno reševati relevantno težavo ciljne skupine (strokovnjaki, splošna javnost, različne demografske skupine…).
  • Namen mobilne aplikacije ni zgolj objava ponudbe izdelkov ali storitve, ki so sicer predstavljene na spletnih straneh.
  • Namen mobilne aplikacije je omogočiti funkcionalnosti s karakteristikami mobilnih naprav, ki jih ne omogočajo spletne strani, spletne trgovine ali rezervacijske platforme. Funkcionalnosti, ki bodo realizirane v prihodnosti se ne upoštevajo pri ocenjevanju.

Uporabniška izkušnja in vizualna ustreznost

  • Vizualna primernost uporabljenih grafičnih elementov in vsebin (smiselna uporaba barvnih shem in ustreznost tipografije za dobro vidljivost podanih informacij, ustrezna velikost in razmerja med uporabljenimi elementi).
  • Ustrezna uporaba standardnih elementov uporabniškega vmesnika, kot tudi razvoj učinkovite lastne grafične podobe.
  • Smiselno zasnovana uporabniška izkušnja in viden razmislek o tipičnih scenarijih.

Pravna skladnost

  • Objavljeni pogoji poslovanja, varstva potrošnika in možnosti menjave ali vračila izdelkov.
  • Na ločeni podstrani naj bodo objavljeni pogoji uporabe, avtorstvo, pravice intelektualne lastnine ter izjava o varovanju zasebnosti.
  • Upoštevajte navodila GDPR glede morebitnega zbiranja kontaktnih podatkov.
  • Smiselno dodajte obvestilo za strinjanje o uporabi piškotkov (t.i. cookie consent).
  • Urejeno avtorstvo gradiv, možna je uporaba kupljenih fotografij (t.i. stock photo) ali fotografij iz spletnih portalov, ki omogočajo zastonjsko uporabo fotografij ob omembi avtorjev (t.i. royalty free photo).