Podjetje Bajubo Co. v sklopu svojega produkta, ki so ga poimenovali Bajubo, omogočajo uporabniku prijazen model digitalizacije, ki ga je mogoče aplicirati na različna področja delovanja poslovnih subjektov.
Na kratko
- IZZIV
- IZZID
Rešitev, ki jo iščejo podjetja, je prilagodljiv način digitalizacije, ki ga je mogoče integrirati v poslovne modele in dejavnosti, ne glede na to, ali gre za segment poslovanja s končnimi kupci ali poslovnimi uporabniki. Poleg naštetega Bajubo ponuja možnost naročanja na različnih kanalih poslovnim uporabnikom ali potrošnikom omogoča obliko naročanja, ki jim je tisti trenutek najbližje. Sploh v času, ko zaradi epidemioloških razmer družba stremi k ohranjanju varnih stikov in kolikor se le da brezstičnega poslovanja, Bajubo lahko, denimo, v procesu naročanja nadomesti natakarja in rizične osebne stike.
Vpliv
Digitalizacija je neizogibna, so prepričani v Bajubo Co. in dodajajo, da vnaprej pripravljena digitalizacija primarnih poslovnih funkcij podjetja te povezuje v digitalizirano celoto, poenostavlja digitalizacijo drugih poslovnih funkcij ter zagotavlja potrebne podatke za uvajanja umetne inteligence v poslovanje. Programska rešitev lahko zaposlene razbremeni posameznih opravil in jih opravi namesto zaposlenih (npr. naroča material), prav tako pa ga je mogoče povezati tudi v trženjski splet različnih digitalnih kanalov (npr. družbena omrežja, oglaševanje na digitalnih kanalih, e-novičniki ipd.), spremlja rezultate in omogoča povezovanje različnih poslovnih subjektov.
Gre za primer digitalizacije številnih drobnih, v različne poslovne modele vtkanih poslovnih procesov, ki uporabniku omogoča avtomatizacijo poslovanja in usmerjanje pozornosti zaposlenih v kompleksnejše, razvojne izzive podjetja. Hkrati aplikacija v epidemioloških razmerah omogoča omejitev stikov (tudi popolno) brez omejitev v poslovanju podjetij, HOTREC obratov in obratov drugih osebnih storitev.
Bajubo je torej model digitalizacije, ki podjetjem omogoča učinkovit, hiter, enostaven in celovit prehod v digitalno dobo, z množico pozitivnih sinergijskih učinkov na poslovanje, uporabnikom omogoča epidemiološko varno, enostavno in uporabniško prijazno izkušnjo, na družbo kot celoto pa naslavlja reševanje vrste težav, od aktualnega varovanja javnega zdravja in okolja, do učinkovitejše rabe energije, časa in sredstev.