Podjetje ADD že skoraj 30 let v podjetjih uvaja rešitve za spremljanje poslovanja in podporo poslovnemu odločanju, ki temelji na zaupanja vrednih podatkih. V podjetja različnih velikosti (od malih podjetij to svetovnih korporacij) ob podpori svojih strokovnjakov vpeljujejo celostno informacijsko rešitev, ki na enem mestu združuje vse podatke, potrebne za analizo dobičkonosnosti in ustvarjanje nazornih vizualizacij podatkov v končnih poročilih ter vodstvom pomagajo bolje razumeti glavna poslovna področja, s tem pa tudi poslovanje podjetja. Na področju poslovnih rešitev ponujajo prilagojene rešitve poslovne analitike (poročanje, poslovna inteligenca-BI in upravljanje uspešnosti-CPM), podatkovne analitike (umetna inteligenca-AI in rudarjenja znanje in podatkov-knowledge mining) in posodobitev okolja (rešitve v oblaku-cloud migration, hibridni modeli). Za lažje razumevanje njihove rešitve, aplikativnost in učinke svoje informacijske rešitve ponazarjajo na primerih nekaterih slovenskih podjetij.

Na kratko

  • IZZIV

Glavni izziv, s katerim se po prepričanju strokovnjakov podjetja ADD najpogosteje srečujejo podjetja, ko so potrebne hitre poslovne odločitve, je pomanjkanje relevantnih informacij o lastnem poslovanju in o dogajanju na trgu. Podjetja sicer podatke imajo, a ker jih ne spremljajo sistematično, v množici zbranih podatkov težko presodijo, kateri podatki so ključni za ustvarjanje najvišje dodane vrednosti glede na vložena sredstva.


  • IZZID


V ADD so razvili rešitve za analizo prodaje, terjatev, denarnega toka in dobičkonosnosti, ki vodstvom podjetij omogočajo poglobljeno razumevanje poslovanja z dostopom do relevantnih podatkov iz omenjenih glavnih poslovnih področij. Podjetjem svetujejo in z vodstvom sodelujejo pri pripravi ocene potreb, zahtev in želja ter tako oblikujejo načrt rešitve, ki podjetju prinaša najvišjo dodano vrednost glede na vložena sredstva. Del njihove storitve je tudi priprava priporočil, kaj in kako bi morali spremeniti v obstoječih poslovnih procesih, da bi pridobili vse potrebne dodatne informacije.


Vpliv

V podjetju ADD so prepričani, da je spremljanje dobičkonosnosti je le del koristnih informacij, pridobljenih z ustrezno analizo. zato so učinek celovitega pristopa, tj. analize celotnega poslovanja, ponazorili na primeru podjetja Dana. Kot pravijo, se v Dani zdaj laže odločajo, kaj bodo glavne usmeritve v prihodnosti. Preverjane prihodkov in predvsem stroškov z informacijsko rešitvijo ADD jim omogoča natančnejši vpogled v njihove skupine prodajnih izdelkov in tudi njihovo analizo. V podjetju imajo približno 550 različnih izdelkov, informacijska rešitev ADD pa jim pomaga pri analiziranju celotnega poslovanja izdelkov. Bolj detajlno predstavitev primera, si lahko preberete v intervju z Urošem Hribarjem (Vodja področja poslovne analitike v ADD), ki je na voljo TUKAJ.

Ob tem izpostavljajo še druge primere dobrih praks na področju digitalizacije. Microsoft je sodelovanje med ADD in Studiem Moderna kot primer dobre prakse izpostavil v oddaji Studio Moderna's journey as a data-driven company, ki je dostopna TUKAJ. Prav tako v ADD izpostavljajo tudi podjerje Intra Lighting, finalista Tovarna leta, ki uporablja ADD-jevo analitično latformo, podrobnosti pa so na voljo TUKAJ.


Bajubo 1 Prejšnji prispevek

Bajubo – Serving made simple