Cilj je vključitev v izvedbo aktivnosti v času trajanja operacije vsaj 60 mikro, malih ali srednje velikih podjetij (v nadaljevanju: MSP) v Aktivnost 1 in vključitev 100 MSP v Aktivnost 2.
Pogoji za sodelovanje:
Na seznam strokovnjakov – izvajalcev se lahko uvrstijo osebe, ki izkazujejo ustrezne neposredne izkušnje in spodaj zahtevane kompetence. Strokovnjaki – izvajalci so lahko fizične ali pravne osebe javnega ali zasebnega prava.
Izbrani strokovnjaki- izvajalci se morajo udeležiti obveznega usposabljanja izvajalcev. Izvajalce za izvedbo aktivnosti, ki se bodo morali udeležiti obveznega usposabljanja, bomo izbrali izmed vseh prijavljenih izvajalcev.
Zahtevane kompetence:
- ustrezna izobrazba (vsaj univerzitetna izobrazba ustrezne smeri: ekonomija, poslovne vede, pravo ali naravoslovnih smeri, tehnične vede)
- delovne izkušnje: vsaj 5 let dela na področju
- izkušnje vodenja projektov (vsaj 5 projektov) in procesov preobrazbe (razvojni in inovacijski projekti, razvoj trga, uvajanje novih izdelkov in storitev na trg, razvoj novih podjetij - zagonska podjetja ali notranje podjetništvo, uvajanje digitalnih tehnologij v poslovne procese);
- poznavanje digitalnih sistemov preobrazbe
Splošni pogoji:
- reference, ki so preverljive- reference se dokazujejo s spričevali, certifikati, uradnimi potrdili;
- potrdilo o nekaznovanosti, ki ne sme biti starejše od 3 mesecev;
- plačani davki, prispevki in druge pravno javne dajatve;
- neodvisnost strokovnjaka – izvajalca: izvajalec od potrditve ustreznosti dalje, ne sme več podjetjem, ki jim svetuje ponujati lastne (ali takšne, ki so v lasti družbe iz katere izhaja) produkte in rešitve.
Vloge se prejema izključno po elektronski pošti na naslov: strokovnjaki@dihslovenia.si, do 31.03.2021 do 15.00 ure.
Vloga mora biti podpisana, prav tako pa se zahteva, da je vloga oddana v enem dokumentu, kjer je vidno, da je vsaka stran vloge parafirana podpisana, kakor tudi življenjepis, izjave in reference.
Prijavnico ter celotni poziv s pogoji, časovnimi in finančnimi okvirji najdete v priponki.