Ponovno vrednotenje modela je potekalo v naslednjih korakih:
- Preverjanje obstoječih kriterijev modela in dopolnjevanje s kriteriji, ki vplivajo na oceno stopnje digitalne zrelosti v današnjem času (dve leti po razvoju osnovnega modela).
- Razvoj merskih lestvic za novo opredeljene kriterije ter dopolnitev obstoječih merskih lestvic glede na aktualno stanje.
- Razvoj in prilagoditev pravil za izpeljavo ocen vseh sestavljenih kriterijev v modelu, vključno s pravili za izpeljavo končne stopnje digitalne zrelosti malih in srednje velikih podjetij.
- Validacija modela.
Podjetje se brezplačno
registrira v sistem, v katerem izpolni vprašalnik. Na podlagi odgovorov bo sistem samodejno izvedel oceno stopnje digitalne zrelosti podjetja in uporabniku poslal poročilo.
Poročilo z oceno stopnje digitalne zrelosti podjetja vsebuje vizualizacijo in temeljito razlago rezultatov ter priporočila, kako lahko podjetje specifično področje digitalizacije učinkovito izboljša. Ta priporočila lahko podjetju pomagajo pri:
- prepoznavanju realnega stanja digitaliziranosti podjetja in prepoznavanju področij, na katerih ima podjetje največ možnosti za napredovanje;
- usmeritvi za postavitev digitalne strategije podjetja z vključevanjem ključnih področij digitalizacije in pripravo konkretnega akcijskega načrta za doseganje ciljev, ki bo podjetju pomagal pri optimizaciji poslovnih/proizvodnih procesov in posledično povečanju dodane vrednosti;
- vzpostavitvi poslovnega/proizvodnega okolja, ki bo zaradi pravilne uporabe za podjetje ključnih digitalnih tehnologij lahko bistveno bolj učinkovito pri premagovanju gospodarskih ovir (npr. situacija zaradi COVID-19), ki ločuje vrhunska podjetja od povprečnih.
Navodila za izpolnjevanje so na voljo v spodnjem posnetku.