”Vsi smo turizem”
08:30 - 15:30
Šmartinska 152, Hala 1
Prebujanje zavedanja, da se turizem spreminja skupaj z vsemi nami, pa tudi brez nas.
Vedno obstajajo priložnosti za sooblikovanje bolj trajnostne gostinsko-turistične ponudbe. Priložnost, da razvijamo domačo kulturo gostoljubja in cenimo tradicijo. Prav tako, da spoštujemo in razumemo domačega gosta, da vplivamo in si prizadevamo za privabljanje čim bolj ozaveščenega segmenta turistov, ter da ustvarjamo pogoje za pospeševanje popularnosti poklicev in veščin te raznolike kreativne dejavnosti in da vzpostavimo poligon za kreativne, gostoljubne in motivirane posameznike in time.
Dogodek je namenjen:
- odločevalcem – lastnikom in managerjem v gostinsko-turistični dejavnosti,
- izobraževalnim ustanovam,
- neprofitnim organizacijam iz dejavnosti,
- DMO – Lokalnim turističnim organizacijam in združenjem,
- kadrovnikom,
- zaposlenim v gostinsko-turistični dejavnosti,
- dijakom in študentom.
Vsebinska priprava dogodka: Maja Križmančič, Sava Turizem d.d.; Urška Starc Peceny, Arctur d.o.o. ; Katarina Ceglar, Arctur d.o.o.; Katja Beck Kos, Rajzefiber; Alma Lieber, Center poslovne odličnosti, Ekonomska fakulteta.
ČASOVNICA DOGAJANJA:
- 8:30 - 9:00 - Prihod in registracija
- 9:00 - 9:45 - Kako gostoljubni smo, ko gre za zaposlene, ki naj bi bili gostoljubni?
Pogovor z Gregorjem Jamnikom, predsednikom Združenja hotelirjev Slovenije, in Martino Drakulić iz “Kooperative hotelirjev”. - 9:45 - 10:45 - Predstavitve dobrih praks /intervjuji z avtorji pod nazivom: ˝Novi časi, novi vidiki, nove kompetence.˝
Spoznajte gostinsko – turistična podjetja, ki so se razvila ali prosperirala prav v zadnjih dveh letih, med obdobjem Covida. - 10:45 - 11:00 - Odmor
- 11:00 - 11:55 - Predstavitve dobrih praks /intervjuji z avtorji pod nazivom: ˝Novi časi, novi vidiki, nove kompetence˝ .
Spoznajte gostinsko – turistična podjetja, ki so se razvila ali prosperirala prav v zadnjih dveh letih, med obdobjem Covida. - 11:55 - 12:10 - Odmor
- 12:10 - 13:05 - Predstavitve dobrih praks /intervjuji z avtorji pod nazivom: ˝Novi časi, novi vidiki, nove kompetence˝.
Spoznajte gostinsko – turistična podjetja, ki so se razvila ali prosperirala prav v zadnjih dveh letih, med obdobjem Covida. - 13:05 - 14:05 - Odmor za kosilo
- 14:05 - 14:25 - Predstavitev kampanje: Vsi smo turizem / #365 razlogov, zakaj radi delamo v turizmu.
Kampanja je zamišljena zelo enostavno. Med vsemi deležniki, ki direktno ali indirektno sodelujemo v projektu, želimo spodbuditi 365 oseb, ki bi na kratko opisale razloge, zaradi katerih radi delajo(-mo) v turizmu in gostinstvu. Sodelujoče naprošamo, da izvirno in kreativno zapišejo svoje razloge in da zapis ne presega 300 znakov (brez presledkov). Odgovore, (#razlog1, #razlog2 itd.) bi oblikovali v zanimive objave in na ta način kampanjo postavili na splet. Cilj kampanje predstavlja prijeten uvod v “nove čase”, v želji, da iz pasivnega razmišljanja preusmerimo pozornosti v priložnosti, da spodbujamo kreativnost, vzbujamo dobre občutke, aktivnost, motivacijo in vero, da ima vsak posameznik lahko na nek svoj način ˝turizem v svojih rokah˝ . #tourismmyway - 14:30 - 15:30 - Okrogla miza: Od besed k dejanjem: “A SMO VSI TURIZEM?
˝Novi časi, novi vidiki, nove kompetence: kako pomembne so kadrovske politike organizacij za uspešnost promocij destinacij in kako pomemben je pri tem razvoj domačih kadrov? Kakšno vlogo ima poznavanje in širjenje regionalnih posebnosti med gostinsko- turističnimi kadri za avtentične, visoko-kakovostne turitične produkte in storitve? Kako v podjetjih vzpostaviti prostor in čas za redna usposabljanja zaposlenih in kaj bi pomenili certifikati kakovosti za zaposlene? Zakaj imajo nekatera podjetja več moči za dosego dobrih kadrov kot druga? Kaj smo v zadnjih letih naredili, da bi negativno spiralo na področju kadrov v Sloveniji obrnili sebi v prid?