Dimniki Hočevar d.o.o. so mikro podjetje, ki je v vavčerju za digitalni marketing prepoznalo priložnost za postavitev nove, sodobne in uporabniku prijazne spletne strani.

Na kratko

  • IZZIV

    Zastarela in neodzivna spletna stran je v prijavni dokumentaciji navedena kot ključni razlog za prijavo projekta nove spletne strani na vavčer za digitalni marketing.

  • IZID

    Nova spletna stran dimniki-hocevar.si v ospredje postavlja izkušnjo kupca. Poleg preglednosti in enostavne navigacije zagotavlja občutek domačnosti in varnosti domače topline.


Izziv

Zastarela in neodzivna spletna stran je v prijavni dokumentaciji navedena kot ključni razlog za prijavo projekta nove spletne strani na vavčer za digitalni marketing. Stara spletna stran ni bila prilagojena mobilnim napravam, prijavitelji pa so si želeli tudi boljše optimizacije za iskalnike. Zastarela in neodzivna spletna stran je v prijavni dokumentaciji navedena kot ključni razlog za prijavo projekta nove spletne strani na vavčer za digitalni marketing. Stara spletna stran ni bila prilagojena mobilnim napravam, prijavitelji pa so si želeli tudi boljše optimizacije za iskalnike. Med pričakovanji nove spletne strani so prijavitelji izpostavili predvsem večjo vidnost, prepoznavnost in odzivnost.


Izid

Nova spletna stran dimniki-hocevar.si v ospredje postavlja izkušnjo kupca. Poleg preglednosti in enostavne navigacije zagotavlja občutek domačnosti in varnosti domače topline. V podjetju Dimniki Hočevar so prepričani, da je projekt komuniciranje podjetja z novo zasnovo in sodobnim pristopom dvignil na višji nivo. Po njihovem prepričanju je prav spletna stran je postala ključni dejavnik, ki podjetje ločuje od konkurence, saj skozi občutek domačnosti in pristnosti pri kupcih vzbuja občutek varnosti.

Vpliv

Spletno stran smo zasnovali na novo, enostavnost uporabe in preglednost pa podjetju daje večji ugled, boljšo prepoznavnost ter razlikovanje od konkurentov.

Odzivi strank so fantastični, saj velikokrat pohvalijo, kako pregledna in prijazna je nova spletna stran do uporabnika. Zaradi sodobnega dizajna je bolj vpadljiva in že na prvi pogled nam daje prednost pred konkurenco.
— Gregor Hočevar, CEO, Dimniki Hočevar d.o.o.

Oglejte si primer dobre prakse

Hisa digitalizacije 1 Naslednji prispevek

Spodnjeavstrijski ekosistem za digitalno preobrazbo