Korona kriza je prinesla nenadno potrebo po digitalizaciji izobraževanja. Le to pa je povzročilo izzive, iskanje rešitev in deljenje izkušenj in pobud.

Belgija: Digital for Youth in Close the Gap sta združila moči in skupaj z e-Inclusie organizirala donacije računalnikov in naprav za šolarje.

Hrvaška: Eksperimentalni program Šola za življenje z video urami in televizijskimi oddajami, ki ga vodi Ministrstvo za znanost in izobraževanje Republike Hrvaške skupaj z 48 osnovnimi in 26 srednjimi šolami. Hrvaška radiotelevizija v sodelovanju z Ministrstvom za znanost in izobraževanje prav tako sodeluje pri izvajanju učenja na daljavo za vse predmete za osnovnošolce.

Danska: EdTech Danska predstavlja katalog visokokakovostnih orodij za digitalno učenje, skupaj s pomočjo in podporo za poučevanje in usposabljanje.

Estonija: Pobuda 99Math Eucation Nation je nastala v Estoniji in vključuje zagonska podjetja s področja izobraževalne tehnologije iz celotne nordijske regije. Podjetja in organizacije so odprle svoje rešitve za e-učenje v podporo učiteljem in staršem v novih težkih razmerah.

Madžarska: Pobuda Working together for Digital Education, ki spodbuja podjetja, da podprejo digitalno izobraževanje s svetovalnimi storitvami, strojno opremo, licencami za programsko opremo ali platformami za študente.

Malta: eSkills Malta Foundation je sestavila seznam brezplačnih spletnih učnih virov za podporo študentom pri nadaljnjem izobraževanju. Platforma Teleskola, ki jo je razvilo Ministrstvo za izobraževanje in zaposlovanje Malte, ki vključuje vse spletne učne vire in lekcije, ki so na voljo študentom od zgodnjih let do srednje šole.

Romunija: Projekt IT4Kids zagotavlja pridobivanje digitalnih veščin za učence, in računalniško opremo za študente na podeželju za spodbujanje kariere v IT industriji.

Španija: AMETIC je v sodelovanju z Ministrstvom za šolstvo in strokovno usposabljanje v okviru projekta mobiliziral svoje člane in jih pozval k donaciji naprav, kot so tablice, prenosniki in visokozmogljive telefonske linije, ki so bile razdeljene učencem iz prikrajšanih okolij.

Dobre prakse covid 1 Prejšnji prispevek

Primeri tujih dobrih praks s področja dviga digitalnih kompetenc v času korona krize

Digibest 1 Naslednji prispevek

Norveški nacionalni program digitalnih kompetenc za MSP