Planeta d.o.o. ima po Sloveniji več poslovalnic Optika Clarus, z vavčerjem za digitalni marketing so v podjetju želeli prenoviti spletno trgovino ter svojim spletnim kupcem ponuditi sodobno, prijazno in na vseh napravah dostopno spletno trgovino, ki bo podjetju dolgoročno zagotovila povečanje tržnega deleža.

Na kratko

  • IZZIV

    Trgovine Clarus so kupcem dostopne po vsej Sloveniji in ponujajo zelo širok spekter različnih okulističnih izdelkov. Zastarela in neučinkovita spletna trgovina kupcem ni omogočala enostavnega in hitrega nakupa izdelkov.

  • IZID

    Nova spletna trgovina Clarus kupcem zagotavlja sodobno in privlačno podobo, v podjetju so zadovoljni z grafično dovršenostjo, predvsem pa je bistveno izboljšana njena funkcionalnost: nakup je enostaven in izvedljiv z le nekaj kliki.


Izziv

S projektom vzpostavitve nove spletne trgovine želeli zagotoviti bistveno izboljšanje uporabniške izkušnje; enostaven, hiter in varen nakup vse dni v tednu, z bistveno izboljšano uporabniško izkušnjo, ki bo kupce z različnimi načini plačevanja prepričala, da je spletna trgovina Clarus prava izbira. Cilj prenove spletne trgovine je bilo tudi povečanje prodaje in posledično tržnega deleža v segmentu spletnih trgovin z okulističnimi izdelki.


Izid

V podjetju Planeta d.o.o. so prepričani, da je spletni nastop v sodobnem času izjemno pomemben, še posebej, ko govorimo o spletnih trgovinah. Nova spletna trgovina Clasrus kot rezultat vavčerja za digitalni marketing po njihovem mnenju v uporabniško izkušnjo uvaja prav sodobnost, enostavnost, preglednost in možnost nakupa v le nekaj klikih. Prav odlična uporabniška izkušnja je po njihovem mnenju največja prednost novosti, ki so jih uvedli.

Vpliv

Ker je v primeru spletne trgovine Clarus šlo zgolj za prenovo spletne trgovine, so prepričani, da v samem načinu poslovanja novost ni prinesla veliko sprememb. Velik korak naprej je bil narejen na področju uporabniške izkušnje kupcev, kar je bil tudi njihov primarni cilj.

Odločitev za prenovo E-trgovine Clarus je bila vsekakor pravilna, saj zdaj vsebuje sodoben videz, grafično dovršenost, nakup kontaktnih leč in tekočin pa je enostaven in izvedljiv s samo nekaj kliki. Dodali smo tudi več načinov plačil (npr. možnost plačila s kriptovalutami), da ima uporabnik kar največ možnosti plačil. Zadovoljstvo kupca in enostavnost nakupa sta bila naš primarni cilj in to smo vsekakor dosegli.
— Maša Planinc, vodja marketinga, Optika Clarus (Planeta d.o.o.)

Oglejte si primer dobre prakse

Hisa digitalizacije 1 Prejšnji prispevek

Spodnjeavstrijski ekosistem za digitalno preobrazbo

Medicina Iljaž 1 Naslednji prispevek

Varnost podatkov naših pacientov je naša prva skrb na področju digitalizacije poslovanja