Podjetniški sklad želi z vavčerjem za digitalni marketing podjetja spodbuditi k uvajanju digitalnega marketinga za povečanje konkurenčnosti, dodane vrednosti in prihodkov. V praksi pa to pomeni, da gre za sofinanciranje do 60 % upravičenih stroškov za izdelavo novih spletnih strani, novih mobilnih aplikacij, lastnih spletnih trgovin ali lastnih rezervacijskih platform. Višina subvencij se giba od 500 evrov do največ 2.500 evrov za posamezno aktivnost oz. skupaj do največ 8.500 evrov na podjetje.

V letošnjem letu je Sklad na Javni poziv Vavčer za digitalni marketing skupno prejel 1.248 vlog, od tega je z razpoložljivimi sredstvi lahko podjetjem odobril 505 vlog. Zaradi ogromnega povpraševanja je sklad Vavčer za digitalni marketing začasno zaprl, ko so bila zanj zagotovljena dodatna sredstva, so ga znova odprli.

Vsa podjetja, ki v tokratnem pozivu s kandidaturo ne bodo uspela, bodo za sredstva lahko znova zaprosila še letos, saj bodo za omenjeni vavčer zagotovljena še dodatna sredstva.

Celotna prijavna dokumentacija je na voljo na spletni strani Slovenskega podjetniškega sklada, ki jo najdete TUKAJ.

Javni poziv je bil objavljen v Uradnem listu 27. 8. 2021 (Ur. l. RS. št. 135/2021 z dne 27.08.2021).

DSS turizem 5 0 foto freepik Prejšnji prispevek

Teden turizma zaključuje avgust v Digitalnem središču Slovenije

DH AI Pathway Companion Lung Cancer 1 Naslednji prispevek

Siemens Healthineers predstavlja programsko opremo z uporabo umetne inteligence AI-Pathway za novo klinično področje/pot, ki omogoča podporo pri kliničnih odločitvah med zdravljenjem pljučnega raka