Kot je med drugim zapisal, razlogi za neuspešnost digitalnih poslovnih preobrazb v veliki meri ležijo prav v pomanjkanju ustreznih digitalnih kompetenc.

Žezlina v prispevku izpostavlja tudi raziskavo DIH Slovenija in Fakultete za organizacijske vede, ki je ob zaključku 2019 na vzorcu devetdeset (90) podjetij ugotovila, da sodi med najpomembnejše razloge za neizvajanje oziroma počasno izvajanje digitalne preobrazbe ravno pomanjkanje kadrov in pomanjkanje znanja ter da bi potrebovala podporo pri dvigu digitalnih kompetenc.

"Vse to kaže na jasne potrebe slovenskih podjetij po načrtnem in sistematičnem razvoju digitalnih kompetenc in znanj zaposlenih," zaključuje Žezlina.

Celoten prispevek, objavljen v Svetu kapitala, si lahko preberete TUKAJ.

Foto: Freepik Prejšnji prispevek

Evropska komisija pripravlja enotno evropsko platformo za digitalne veščine in delovna mesta

F4 F Euro HPC SI OC1 Naslednji prispevek

Priložnost za MSP: Izkusite uporabo naprednih superračunalniških storitev