Podvig ni majhen, ni enostaven in predvsem ni kratek. Skoraj vedno boste potrebovali zunanjo pomoč strokovnjakov. Kljub vsem izzivom pa je digitalizacija poslovanja nujno potrebna. Zakaj? Varnost, uporabniška izkušnja, avtomatizacija, podatki … vse to in še več boste pridobili tekom digitalizacije.
Z avtomatizacijo boste lahko odpravili tegobe rutinskih procesov, ki so časovno potratni in primerljivo manj vredni z ostalimi bolj produktivnimi nalogami. Hkrati boste odpravili tudi človeške napake, ki so pogost dejavnik pri slabši produktivnosti.
Podatke, ki jih doslej niste pridobivali in analizirali, boste lahko uporabili pri sprejemanju boljših odločitev. Pri analizi strukturiranih in tudi bolj zahtevnih nestrukturiranih podatkov si lahko pomagate z umetno inteligenco in strojnim učenjem.
Z avtomatizacijo in obdelavo podatkov boste sproti izboljšali tudi uporabniško izkušnjo, saj boste lahko prilagodili svoje procese in jih izboljšali glede na potrebe vaših strank in partnerjev. Če se vam je ob vseh teh izboljšavah pojavilo tudi vprašanje, kako se bodo vaši zaposleni spoprijeli z novimi orodji in tehnologijami, razmišljate v pravo smer. Usposabljanje zaposlenih je enako pomembno kot sama digitalizacija oziroma bolje rečeno, brez usposabljanja ne moremo začeti digitalne strategije. Ne gre samo za to, da bodo zaposleni lahko uporabljali novo tehnologijo, ampak da jo bodo uporabljali tudi premišljeno, tako da varnost podjetja ostane neoporečna.
Kje lahko dobite pomoč in v kakšni obliki?
Digitalno inovacijsko stičišče Slovenije (v nadaljevanju DIH Slovenije) je v zadnjih štirih letih olajšal koriščenje več kot 5000 vavčerjev za digitalizacijo, ki jih je razpisal Slovenski podjetniški sklad.
Celoten članek lahko preberete tukaj.