08. november 09:00 - 17:30

“Grow Slovenia with Google” dan

08.11.2021

09:00 - 17:30

DIH SLOVENIJA

DVORANA 1, Ulica Gledališča BTC 6 – Sever, 1000 Ljubljana

O dogodku in prijave

Prijavi se na dogodek

Oglaševanje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja – platforme in virtualna mesta, kjer se ljudje družijo, delijo informacije, izmenjujejo mnenja in objavljajo različne vsebine – na svetu je več kot 3 milijarde uporabnikov. Prav zaradi tega in ponujenih funkcionalnosti pa je to odličen kanal za hitro in vsakodnevno promocijo, povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, ter posledično povečanje prometa in prodaje. Hkrati pa nam družbena omrežja omogočajo tudi enostavno interakcijo z obstoječimi in potencialnimi strankami.

Spoznali boste:

Facebook & Instagram

  • Kako določiti, na kateri platformi želimo prikazovati oglase (Facebook in Instagram)?
  • Kaj je Business manager in njegove pomembne nastavitve?
  • Kako ustvariti oglaševalski račun ali ga dodati v Business Manager?
  • Facebook pixel in Facebook občinstvo.
  • Praktičen prikaz postavitve Facebook kampanje in nasveti za optimizacijo ter razlaga ključnih metrik.
  • UTM parametri za spremljanje rezultatov Facebook oglaševanja v Google analtiki.

LinkedIn

  • Kaj potrebujemo za oglaševanje na LinkedInu – odprtje in povezava LinkedIn računa s poslovno stranjo.
  • Načini ciljanja na Linkedin.
  • Struktura kampanj in praktičen prikaz postavitve LinkedIn kampanje.
  • Praktični nasveti in ideje za učinkovito oglaševanje na LinkedInu.

On-site in Off-site optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletne strani (ang. SEO) je proces s katerim poskrbimo, da iskalnik lažje in hitreje prebere obstoječo spletno stran ter na njej najde informacije, ki jih vaše potencialne stranke iščejo.

S pravo kombinacijo optimizacije na spletni strani (ang. onsite SEO) ter povezavami z ostalimi spletnimi strani in ključnimi besedami (ang. offsite SEO) poskrbimo, da se naša spletna stran pojavi na prvih mestih ob iskanju na Google.

Spoznali boste:

Onsite SEO

  • Tehnični SEO (uporaba Google Search Console).
  • Kako napisati optimiziran blog?
  • “Mobile first“ SEO postavitev.
  • Uporaba ključnih besed.

Offsite SEO

  • Kako pridobiti povratne povezave (ang. backlinks) z relavantnimi spletnimi mesti?

Uporaba Google Analytics

Google Analytics je brezplačno analitično orodje, ki omogoča vpogled v statistiko spletnih strani. Analitika spletne strani vam pomaga razumeti nakupni proces vaše stranke in s tem lažjo postavitev sponzorskih kampanj ter optimizacijo spletnih strani.

Spoznali boste:

  • Razloge za uporabo spletne analitike.
  • Vlogo analitike pri izboljšanju uporabniške izkušnje.
  • Vlogo analitike v marketingu.
  • Vlogo analitike pri spletni trgovini.
  • Vlogo analitike pri optimizaciji konverzijske stopnje.
  • Kako lahko z analitiko izboljšam svoje poslovne odločitve?
  • Kako postaviti ogrodje spletne analitike?
  • Implementacijo Google Analytics kode na spletno stran.
  • Pomembne termine za uporabo Google Analytics in branje poročil.
  • Strukturo Google Analytics računa.
  • Uporabo filtrov in segmentov.
  • Merjenje konverzij na spletni strani.
  • Nastavitve ciljev (Goals) v orodju Google Analytics.
  • Pregled pomembnejših poročil znotraj Google Analytics orodja (Real-Time, Audience, Acquisition, Behaviour, Conversions, Enhanced ecommerce).
81 Spletna Stran Sprememba In Izzviv Elektornika b 1536x836 Prejšnji prispevek

Spremembe in izzivi na področju trga elektronike

83 Spletna Stran Izzivi In Okrepitev Povezovanja b 1536x836 Naslednji prispevek

Izzivi in okrepitev povezovanja SRIP-ov, KOC-ov in odločevalcev na področju razvoja človeških virov