Korona kriza je prinesla nenadno potrebo po dvigu digitalnih veščin zaposlenih. Zbrali smo nekaj primerov, kako so se različne iniciative lotevale izzivov in kakšne rešitve so pri tem nastale.

Litva: Projekt Digital Lithuania zagotavlja platformo za javne uslužbence, da preizkusijo in izboljšajo svoje digitalne veščine na podlagi najboljših mednarodnih praks in raziskav prebivalstva.

Italija: Digital Innovation Hub Lombardia je med pandemijo COVID-19 nudilo obsežno podporo podjetjem, zlasti MSP. Predlagali so koncept pametnega dela in pojasnil, kako naj se podjetja odzovejo.

Malta: Malta Enterprise s projektom Facilitating telework podpira sprejetje dela na daljavo s financiranjem delodajalcev in samozaposlenih posameznikov, da vlagajo v tehnologijo, ki omogoča delo na daljavo, in si s tem delno pokrijejo stroške takšnih rešitev.

eBiznify je program usposabljanja za razvoj digitalnih veščin v elektronskem poslovanju za MSP in samozaposlene.

Združenje delodajalcev na Malti je prav tako organiziralo serijo spletnih seminarjev, da bi razjasnili izzive, povezane z obdelavo zdravstvenih podatkov zaposlenih med pandemijo, pravne podlage in načela za obdelavo dela na daljavo ter samo varnost obdelave.

Irska: Skillnet Ireland je nacionalna agencija, namenjena promociji in spodbujanju učenja delovne sile na Irskem. Med pandemijo COVID-19 je agencija ponujala različne spletne delavnice, od katerih se je večina osredotočila na kibernetsko varnost, da bi podjetjem in zaposlenim pomagala, da se zaščitijo pred naraščajočimi kibernetskimi grožnjami.

Digital advisors 1 Prejšnji prispevek

Spodbujanje digitalne preobrazbe MSP z individualnim svetovanjem

Dobre prakse covid 1 Naslednji prispevek

Primeri tujih dobrih praks s področja dviga digitalnih kompetenc v času korona krize