10. september 10:00 - 12:00

UVOD V SPLETNO PRODAJO IN ŠIRITEV V TUJINO

10.09.2021

10:00 - 12:00

Digitalno središče Slovenije

DVORANA 1, Ulica Gledališča BTC 6 – Sever, 1000 Ljubljana

O dogodku in prijave

Prijavi se na dogodek

Spletna prodaja je nepogrešljiv del poslovanja vsakega podjetja, saj je spletno nakupovanje postalo ena od vedno pogostejših navad potrošnikov.

Spoznali boste:

  • Kako se pripraviti na vstop na digitalni trg in zagon spletne trgovine na domačem in tujem trgu?
  • Kateri so prvi koraki pri načrtovanju, ustvarjanju in upravljanju uspešne spletne trgovine?
  • Kako izvajati analiza tržnega potenciala z orodji, kot so Google Trends, Google Market Finder in Google Ads?
  • Kako izbrati primerno platformo za spletno prodajo? K odgovoru na vprašanje bomo dodali seznam platform.
  • Kako načrtovati trženjski pristop z uporabo modela See-Think-Do-Care?
  • Kako pridobiti prve uporabnike (plačljivi oglasi, organsko, družbena omrežja)?
  • Kako pripraviti vsebino za spletno stran?
  • Kako določiti cilje in ključne kazalnike uspešnosti?
  • Kako razširiti svoje poslovanje globalno in začeti prodajati tujim strankam?
  • Kaj je orodje Market Finder?

Za udeležbo na dogodku je potreben PCT pogoj.

53 Spletna Stran Priloznosti In Specifike Upravljanja b 1536x836 Prejšnji prispevek

Priložnosti in specifike upravljanja s sistemi umetne inteligence na temo slike, video in zvok

47 Spletna Stran Uporaba U Iv Marketingu b 1536x836 Naslednji prispevek

UPORABA UMETNE INTELIGENCE V MARKETINGU